Studentklänning indeed

2010-02-03 @ 15:54:18
Den första bilden från Frida Fahrman, den andra är H&M officiella reklam för kollektionen.


Redan första gången (i december) jag fick se H&Ms The Garden Collection, som är gjort på ekologiska material, ville jag direkt ha den röda på bilden ovan till höger ( och en blommig jättefin som ska komma!). Jag har dock redan en röd partyklänning så det kändes lite onödigt att köpa en till. Men sedan för några veckor sedan såg jag att det ska komma en vit likadan också och då sa jag direkt att den ska jag ha som studentklänning (även fast jag egentligen inte vill ha en vit..). Idag såg jag den för första gången på en "vanlig" människa, på Frida Fahrman, och jag älskar den! Visst är den vacker?



Kollektionen kommer ut någon gång i slutet av mars, och klänningen kommer att kosta runt 400 kronor.


Jag vet inte anledningen till varför jag har skrivit på mycket om mode på sista tiden, men jag är i sådan period. Kanske blir inspirerad av Stockholms modevecka som just nu är igång? Nja, den är inte särskilt inspirerande faktiskt. Men kanske är det anledningen.

(skrev detta 15.50 men av någon anledningen syns det inte på bloggen? Nåja, får publicera igen och hoppas att de syns!.)

/Felicia
Felicia Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: ellen

perfekt studentklänning ju! :D

2010-02-03 @ 22:45:45
URL: http://ellfi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0