Telefonräkningar, projektarbeten & bröllopsfotografer

2010-02-25 @ 18:38:00



Jag vet inte riktigt vad jag satt mig i för klister... Som tur är ändrade jag abonnemanget till Telia max 25. Blir förhoppningsvis lite billigare. Detta är iaf min första "riktiga" räkning. Det blir lite fler vuxenpoäng där tycker jag. 

Kom precis hem så nu ska detta hemska papper bekämpas. Idag har det spenderats några timmar med Johanna Svensson i danslokalen. Vi gjorde klart vår dans till projektarbetet, äntligen. Känns väldigt bra. Efter det la jag mig i sängen och kollade på Bröllopsfotografen, en svensk film. Otroligt grymt bra! Skrattade mycket. Det var min dag. Hårfärgning blir det un poco mas tarde. Svart? ja, vi får se hur denna kväll slutar. Hoppas mina summare har ett bra lov! Ses på friskis på fredag! och sen ska vi göra Harrys, där Monark X har sin releasefest. Good evening allihopa.

Paulina Allmänt Permalink

Trackback
RSS 2.0