Störtlopp och annat kul

2010-02-08 @ 21:21:44Imorn är det friluftsdag och då ska jag, Linnea, Paulina, Cicci och Therese kasta oss i bassängerna i Hagadal. Det blir sköj. Hade också varit kul att åka skidor, har nämligen mersmak efter lördagens åk. Det blir roligare och roligare för varje gång jag åker nu. Även att jag blir livrädd när det kommer folk bakom mig som typ åker störtlopp en millimeter från mig, och även att jag ibland skiter i själva slalomåkandet och kör rätt ner för att det känns som det bästa alternativet just då så tycker jag att det är kul att åka skidor.




Skidåk i Kisa i helgen

Fick hem min klocka som jag fick i försenad körkortspresent idag. Den var lite mer rosa än lila än vad den såg ut att vara på bilden, men den var grymt cool ändå. Lyfter en tråkig outfit direkt.



Nu ska jag lägga mig och kolla på The Hills, serien med det stora S:et. Hur töntigt och fejkat det än är så är det väldigt underhållande att titta på.

/ Ina
Ina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0