Jag har ett liv

2010-01-11 @ 19:05:22Jag tror knappt att det är sant och jag skämt nästan för att säga det, men jag tror att min fotbollsnördhet har börjat avta. Idag är det en vecka sedan jag tänade fotboll och det värker inte i ens i benen på mig, vilket det annars brukar göra efter två dagar utan fotboll. Jag börjar nog växa upp lite och är kanske lite mer normalt fotbollsintresserad och inte sugen på att spela fotboll 24 timmar om dygnet. Jag har fått ett liv, helt enkelt. Det känns ganska bra faktiskt. Men jag älskar fortfarande min sport och nu ska det bli riktigt skönt att träna röven av mig i två timmar och springa tills jag nästan kräks. Puss och hej.



Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0