Lite av varje

2010-01-06 @ 18:03:15




HEJSAN HOPPSAN!

Snart är vårt absolut sista jullov slut. Jag har hunnit spendera mycket tid med min älskade Linnea men också en del med resten av gänget minus Ina. Henne träffade man iallafall på nyår och det var väldigt skönt att ha henne hemma då. Idag hann jag svänga förbi i Boda för lite korvgrillning vid sjön. Maria, Cornelia och Johanna var det som medverkade. och kallt var det! kom in för en stund sen men mina tår är fortfarande känsellösa.

Efter detta ska jag krypa ner i sängen och kolla igenom mina Robbie Williams Dvd:er. Har fått ett plötsligt uppsving av mitt fanatiska gillande av denna lilla kille. För er som inte kände mig för några år sedan kan jag berätta att mina väggar var fulla med allt som hade med han att göra. Almenacka, affischer och bilder. Skivorna, alla filmer osv finns i min lilla RW-samling. Hoppas han kommer tillbaka till Sverige snart.

Tänkte tipsa lite om vad man kan lyssna på i dessa kalla dagar. Dessa är i majoritet på min spotify:

 /Paulina.

Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Någon mer än jag som är lite sugen på klubb 29 på fredag? :D

2010-01-06 @ 22:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0