Sönens dag

2010-01-03 @ 22:11:54

Idag har det inte hänt så mycket vettiga saker. Vaknade och käkade en gigantisk frukost. kollade på tv och var "barnvakt" åt min broder tillsammans med Perskilla och Jocke. Eftersom jag varit rastlös de senaste dagarna tog jag tag i livet och åkte en sväng till Freddrick.

Vi slogs lite, som alltid, och kollade på världens mysigaste film- Förtrollad. Sen åkte jag hem för han skulle jobbe. Men när jag skulle öppna bilen gick det inte! vet inte varför? och där stog jag. Usch! jag fick helt enkelt göra ett hemskt inhopp på vårt hemliga sätt eftersom vår bil är lite halvtrasig här och var. Som tur var såg ingen mig. Hade jag sett mig själv skulle jag skrattat ihjäl mig. Man kunde nog tro att jag ville stjäla bilen så nervös som jag var att någon skulle se mig. Men jag kom hem tillslut. Skrattade en del i min ensamhet påväg hem. haha! Pinsamt.


Sovgott alla mina små vänner. /P.



Lilla Freddan i somras. :) haha.

Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0