älskling, det är livet som leker

2010-07-15 @ 19:28:21

God kväll. Idag har varit en trevlig ledig torsdag (men imorgon jobbar jag igen) och jag har gjort i princip ingenting. Det är livet. Jag har legat ute på gräsmattan och lyssnat på musik och bara känt sommarglädjen bubbla i mig. Det är livet. Jag har ätit jordgubbar med mjölk och läst en bra bok. Det är livet. Snart kommer två av mina finaste vänner Åse och Therese över. Det är livet. Sedan ska vi besöka Gnagardalen för lite grillfest. Det är livet.

Till Sum7: Kom gärna dit och möt oss! Vi har inga direkta planer så vi drar väl dit relativt tidigt.
Felicia Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Myaraq

Gud vilken rolig idé att ha bloggen tillsammans med så många andra.



Till Felicia vill jag säga tack för de jättefina komplimangerna!

2010-07-15 @ 22:17:44
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0