Festpojkenfestivalen 2010

2010-05-16 @ 19:25:24Delar av det har redan visats, men här kommer den fulländade dokumentationen av Festpojkenfestivalen 2010 som ägde rum mellan 12-16 maj i södra Sverige och Köpenhamn.

Onsdagen bestod av att åka bil och festa. Festen började bra och slutade kanske ännu bättre, men mellan allt var det lite upp och ner. Det mesta hände kan man säga, dock inget för allmänheten.




Torsdag var den enda relativt lugna dagen, då vi shoppade i Malmö och sedan hade filmkväll.




Fredagen ägnades åt att åka till Höör och plaska och bada och senare till att förtära alkohol och resa till Köpenhamn. Det var ganska långt ifrån vad vi hade tänkt oss, men jävligt grymt ändå. Balkan music, Fish-shots, danskar, porr och en jävla massa letande efter en bra och normal klubb. Men gutt var det och klockan 07:00 var vi åter i Eslöv.







Efter en väldigt bakfylld förmiddag var det på lördagen dags för nästa stora höjdpunkt - Johnossi, Mejeriet, Lund. Jag kan inte ens beskriva hur bra det var. Men att stå där i svett och skrik med Paulina och Ina, Julia och Erik en bit bort och en sovande Cicci hemma i sängen, och med Johnossi på scenen, var en av de lyckligaste ögonblicken i mitt liv. Det kunde definitivt inte ha blivit bättre, det var perfekt.







Detta var definitivt en av de bästa festivalerna och upplevelserna i mitt liv och jag vill tacka alla inblandade för det. Tack.


Resa i Världen Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0