Vi som blev kvar

2010-10-22 @ 17:36:51

 

Idag fick jag äntligen hem mitt smink från E.L.F Cosmetics. Det är tredje gången jag beställer därifrån, och jag är jättenöjd med både deras produkter, pris och leverans. Den här gången valde jag dock att beställa enbart mineralsmink, som är bra för huden och som till och med går att sova i! Priset ligger lite dyrare än deras vanliga, men de är absolut mer prisvärda än andra mineralsminksmärken. Anledningen till att de kan ha ett så billigt pris på sina produkter är för att de inte marknadsför sig själva, utan satsar på "mun-mot-mun-metoden", det vill säga att nöjda kunder ska prata om deras affärside och få fler att handla deras produkter.

 

Therese vill att jag ska recensera produkterna, och vi får väl se vad som kan dyka upp i framtiden.

 

Vad händer annars då? Jo, jag pluggar inför högskoleprovet som är imorgon, vilket känns sådär. Jag lär ju inte få något drömbetyg på 2.0 precis, men jag hoppas att jag åtminstone klarar medelsnittsbetyget i Sverige som ligger på runt 0.9. Det som kommer bli allra värst är mattedelen.

 

Annat som händer i mitt liv just nu är jag snart har avklarat alla säsonger av Queer as Folk, bara tre stycken kvar. Det är definitivt en serie jag rekommenderar! Just nu har jag Dexter på nedladdning och jag ser fram emot att se den serien!

 

Hoppas att ni andra i SumSeven mår superbra! Vi syns ju några på söndag på en liten tjejkväll, hoppas att alla som fortfarande befinner sig i trakterna kommer! Ina och Paulina, ni kommer att vara saknade! Ta hand om er fina vänner, jag saknar er!!

 

Felicia Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linnea

dexter är helt sjukt bra, jag lovar! och man blir jävligt beroende.. :)

2010-10-22 @ 17:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0