Time flies by

2011-04-08 @ 22:53:26Nu blir det fredagsmys här borta i Spånga. Dock får jag mysa loss själv ikväll då min man är ute och röjer. Har köpt ett kilo lösgodis och har tre filmer att beta av. Himlen är oskyldigt blå, Sex and the City 2 och Eclipse. Får ju passa på när det bara är jag som ska se...

Annars har veckan varit bra. Tiden går fort som attan tycker jag. Jobbar i veckorna och lever samboliv, försöker också träna så mycket jag kan. Och på helgerna försöker jag hitta på massa kuliga saker. Denna helg blir det dock inte utgång för en gångs skull utan imorn blir det middag och bowlingkväll med lite vänner. Jag ska vinna över alla!

Nu är det bara två veckor kvar till påsk och med det menas reunion med de bästa! Jag längtaaaaaaaaar. Ska bli otroligt underbart.

Ha en skön fredagkväll och helg!


Lägger in en snygg bowlingbild på Paulina här. Från januari 2008. Lite drygt 3 år sedan. Tiden går sjukt fort.

Pusspuss/ Ina
Ina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0