Helgisgalenskaper

2011-04-11 @ 11:53:17Tjoho såhär på måndagsförmiddagen.
Idag känner jag mig väldigt pigg och glad! Har haft en superhärlig helg, fint väder, partaj, mys och glada miner! :D
Fredagen började med jobb och övergick såsmåningom till partajfredag. En väldigt rolig sådan! Charader, Danny, Musche, busig tripp till Chaplin 45 min innan stängning, dancedance såklart! Kvällen slutade för min del när värdkillen somnade. Av någon anledning brukar alltid jag också somna då.
Mina små tjejer Therese och Michan var såklart här också! :) Men dem fortsatte kvällen ett tag till såvitt jag vet :P
Lördagen började med grillade revben i källängen. Soligt, fint väder precis som det ska vara! Jobb och sen vidare till Therese där en liten spontan fest hade anordnats med några medianer! Kvällen innehöll sanning och konsekvens och Chaplin för dem andra, men jag drog mig hemåt igen och somnade på två röda!
Söndagen blev så som jag helst vill ha dem, lite halvt sega sådär. Ta dagen som den kommer. Skulle ha blivit grillning men vi lyckades inte få tag på en grill och en grillpremiär ska inte ske på en engångsgrill så det fick bli lite annat gött istället.

Nu kör vi en ny vecka, ska jobba i charken några dagar.
Lille Polln ska få träffa en kiropraktor idag och jag hoppas hoppas hoppas verkligen inte att han har något problem!! :/

Ha't gött!
Puss och haj /C
Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0