Eat that up, it's good for you

2011-04-26 @ 20:16:04Jag kan nog inte riktigt beskriva hur underbart jag hade det förra veckan, så jag ska inte ens försöka. Men sol och värme varje dag, söt pojkvän i närheten 24/7, återförenanden med bästa vänner, grymma fester, massa mat och fina myskvällar säger väl ganska mycket. Dock kan jag inte påstå att jag fick nog och skulle gärna ha lämnat kvar en halva av mig själv i Vimmerby.. Nu är jag tillbaka på jobbet i Oslo och det känns väldigt bra, har saknat mina små barn.. Och de hade saknat mig till och med! Idag var de lediga så vi har haft en heldag tillsammans och jag har mest agerat klätterställning, studsmatta, packåsna och sådant där annat kul. Är varken bra på ord eller bild just nu, men något hade jag visst fångat i min kamera, lite var som helst, lite när som helst.


Vi grillade och chillade en skärtorsdag

Cecilia tyckte att det var gött med kött

Mina favoritkillar i hela världen faktiskt

Antagligen världens snyggaste rödhåring (vad fan säger man?!) och världens snyggaste blondin

En snygg Åse-Påse

Snubbar med öl

Världens bästa kusin

Sytisar i fakesmile

En kväll festade vi hos världens bästa Tommy (såklart) och efter det invaderade vi Chaplin

Vet ej

Vet ej

Trots att jag inte riktigt vet vad de två sista bilderna föreställer, så var det ungefär så här min vecka såg ut. Den innehöll verkligen hundra procent kärlek och glädje och det behövde jag. Tack!

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0