så här kul kan man ha med en hårfön och lite andra funderingar

2011-08-20 @ 13:53:07




Hej alla ni.

Livet flyter på sådär här i huvudstaden. Fortfarande ingen lägenhet, men fyra visningar att gå på i veckan. Aldrig i mitt liv hade jag trott att det var så här extremt jävla jobigt att söka bostad i Stockholm, men tji där fick man. Känslorna pendlas mellan hopp och lycka och ångest och extrem otrygghet. Som jag och Macke har legat i, och det har "bara" genererat i fyra visningar (och ingen av de är perfekta..). Vi har säkert ringt 20 stycken, mejlat långt över 100. På cirka en månad. Jag underdriver säkerligen också. Fruktansvärt är det.

Har ni några tips eller en bostad att hyra ut? Snälla, snälla hör av er på [email protected] eller 0703685721.


På måndag ska jag på upprop. På tisdag ska jag på upprop och på fredag ska jag på upprop. En av dessa utbildningar är jag antagen till och de andra endast reserv. Dock vill jag såklart gå på de jag är reserv på.. Hehe. Vi får se hur det går, hursomhelst ska jag plugga i höst och det ser jag fram emot. Bara en bostad trillar in!

Idag fyller fina Ina 20 år och det ska givetvis firas som fan ikväll! Längtar!


En gammal bild på Ina som jag hittade på bloggen!

Hipp hipp hurra Ina!


Felicia Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: S

Vill se bilder från Inas födelsedag!!

2011-08-31 @ 17:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0