Krotte-längtan

2011-08-15 @ 21:21:53Efter Inas härliga turk-uppdatering måste ju jag få klaga och sura lite.
Vecka 36 ska jag åka utomlands och igår hittade vi det ultimata för en veckas sol i Kroatien. Två timmar senare, finns det inga platser kvar till det hotellet. Två timmar och inte fasen kunde Ving hinta med att det var få platser kvar, nej då! Så det är bara att leta vidare. Vi vill till Kroatien, men det kan bli Turkiet eller Rhodos också, om det krisar. Lite tråkigt bara att åka till ett ställe man redan varit på.

Jobbade mitt första pass efter semmen idag. Gick väldigt fort och jag måste säga att det faktiskt var väldigt skönt att vara tillbaka. Imorgon är jag ledig igen, wihuu! :) Inte fasen ska man jobba ihjäl sig när man bara är 20 år.
Sover hemma hos mamma inatt, vet faktiskt inte när jag gjorde det sist :/ Så jag myser loss med liten katt och hund idag. Tror jag ska burra ner mig under en filt nu och hoppas att det finns något halvvettigt på tvn. Känner mig rätt död just nu. Blev övertalad att kolla på Irene Huss igår kväll vilket resulterade i vakna timmar och konstiga drömmar. När ska jag någonsin lära mig, hur bra filmerna än är, klarar jag inte av se dem.


På torsdag är det tänkt att jag ska åka och hälsa på min lilla fishäst! Äntligen! Passar då på att shoppa sådana där väldigt-nödvändiga-som-tar-plats-och-man-undrar-varför-man-köpte-det-saker, på Ullared.



Drömmer väl mig tillbaka till Fabulous Las Vegas då i brist på annat.





Ha't så bra gänget!
/Cicci
Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0