den smurfiga smurfen smurfade smurfigt över smurferna

2011-02-08 @ 23:17:41

Haha! Laddade jag precis upp bilder från min simsfamilj i brist på annat?! Verkar som det...

Ja. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Jag har typ tappat lusten. Det enda jag har lust med det är att träna. Jag tänker konstant på träning. Därimellan pluggar jag och det är förbannat kul (åtminstone Kreativt Skrivande och Skriftlig Kommunikation, Litteraturvetenskapen är svårt att få grepp om och har tyvärr en dålig kursstruktur..). Sedan spelar jag lite The Sims (spelar med barnen, som numera är vuxna och bor i en lägenhet, i bilderna ovan). Sedan funderar jag på framtiden och blir så himla pirrig i magen när jag tänker att jag snart befinner mig i London, att jag fyller 20 i vår, att den 22 juni står jag och en person jag tycker himla mycket om och ser Foo Fighters (!!!), att jobbångesten har försvunnit, att det har löst sig med csn, att framtiden känns så himla lovande och att det pirrar till i min kropp när jag tänker på vart jag befinner mig hösten 2011! Det känns som om att det är då allting händer. Livet, på riktigt, börjar då. Och jag längtar något fruktansvärt.

Ja. Det är typ det jag har lust med. Och titta på Arkiv X och dregllllaaaaa. Ibland tänker jag på udda vitt och blått porslin också. Och älghorn! När ska den perfekta älgen ramla in genom min dörr och säga "här jag har asfina horn vill du ha? Du får måla de vita också, jag blir inte arg. Inte ens lite arg." och jordglober. Och avstånd. Och när mamma sa till pappa att Gary Moore var död frågade Adrian  om det var hon som var med i Morrhår och Ärtor (han syftade alltså på Lena Nyman). Sjukt roligt.


Slutsats: Jag är lycklig men trött och lider av allmän olust.


Nu ska jag se färdigt föreläsningen i Skriftlig Kommunikation. Godnatt!

Felicia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0