Vad som har hänt genom min mobilkamera den senaste tiden

2011-02-10 @ 13:04:06



Spelat spel med fina flickor.


Klippt mig, köpt hårprodukter och färgat utväxten.


Spelat spel igen med fina flickor och en ensam pojke.


Förevigat en demon.




Lagat Halv-Åtta-hos-Mig-middag med Marcus. Om jag inte minns fel fick vi 25 poäng! Och ja, det var godare än vad min mobilkamera lyckdes dokumentera.


Hm, besökte vi Elgiganten här? Eller mediamarkt? Nåja. Uppdrag: få spegelmin att fastna på bild. Vet inte om det slutfördes, för just det! Jag har ingen spegelmin..! Hatten är ny btw! Fin va!?



Åt ännu mer god mat, gjord av mästerkocken himself. Ärligt talat, det här skulle jag kunna äta konstant tills jag dör. Så. Jävla. Gott.


Var på Adrians hockeymatch!


Farmor och Farfar var där.


Min kära far i min hatt, haha!


Sen var det meningen att alla skulle vara med på ett gruppfoto. Jag är inte helt säker på att de på bänkraden ovanför förstod det...




Felicia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0