:)

2011-01-19 @ 12:11:25Goddagens!

Jag sitter vid datorn, som så många andra stunder på dagen.
Har inte så värst mycket planerat för dagen.
Hästepolln och jobb vid kl. 19. Gött äre!!! ;D

Vi myste loss här igår ...
Morötter, dipp och spel med tre små flickor :)

Planer på Palle i helgen finns. En ynka liten men otroligt dum hake är att jag jobbar till tio så det måste försöka fixas :)

Hahaha, jag skrattar för mig själv, ett sådant givande och intressant inlägg detta blev. Men jag försöka iaf få någon slags uppdatering på denna blogg!!!!
Hittar inte ens någon bild att lägga upp. :(


Eller jo, en från Sälen för att jag är så himlans sugen på att hacka mig ner från en svart backe tillsammans med
Ina, åka sopsäck i svart backe, äta korvstroganof i en stuga, traska omkring med ömma smalben i hemska pjäxor, lyssna på The Killers i en dubbelsäng, gråta till Benjamin knapp, spana efter Larz Kristerz eller som här på bilden, ta ett proffskort vid en ren..



Nej, nu saknar jag er ännu mer!!! :(
Puss /
Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0