Saker som...

2011-09-21 @ 13:35:11jag älskar: brieost, salami, mango, öl, att sova, pilla mig i öronen, iskall mjölk och att springa
jag älskar lite för mycket: choklad, att sova, fika och äta mat
jag hatar: att vakna, att steka pannkakor (älskar dock att äta dom), när det inte blir som jag tänkt mig och all ondska i världen såklart
gör mig glad: att vara kär, att äta, att ha fina vänner, att se på Family Guy, sol och att att det bara är tre månader tills jag flyttar från Oslo
gör mig ledsen: när mina vänner är ledsna, sorgliga filmer, sorgliga låtar, sorgliga, böcker, att prata om känsliga saker och att det bara är tre månader kvar tills jag flyttar från Oslo
jag längtar till: helgen, när Dea kommer hit, när mamma och brorsan kommer hit, när jag ska på Wakey! Wakey! med IdaNina, min födelsedag, när jag ska på Veronica Maggio med IdaNina och till att jag får vara med alla sumsevenare samtidigt
jag vill ha: en klocka, en boxningssäck, evigt liv och en ny kompaktkamera

Skulle bara säga det.. Hewråh!




Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Magnesia

hej! hittade er blogg genom att googla på "körtlar", haha jaa jag vet det låter konstigt men jag är så glad!!



ni har verkligen gjort min dag med er humor och charm! tror jag älskar er blogg! kommer absolut tillbaka, och det med råge!



Kram kram och ha en fin fin dag!



Puss o kram

En helt (o)vanlig tjej från Borås!



Puss o kram!

2011-09-21 @ 16:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0