Back home

2009-08-26 @ 20:25:03Nu är vi alltså tillbaka från Grekland, Kos. Ön som hade allt. Hur känns det att vara hemma? Skönt i en timme, nu för jävligt. Jag vill bara vara tillbaka i solen, göra mig redo inför kvällen och sedan gå ut och dansa sönder våra kroppar tills solen går upp. Denna resa har varit så otroligt underbar så när jag vaknade för en stund sen så kändes det som att vi aldrig varit där. Att det bara varit en lång perfekt dröm. Allt känns så långt borta. Solen, stranden, grekerna, vårt hotell, den goda maten, Jacksons, bargatan, ja allt. Tänk att vi var där igår.

Längtar tills jag får allas bilder så att jag kan sitta och drömma mig tillbaka. Lär behövas nu när skolan börjar igen...

Nu går jag och lägger mig igen, och imorgon kommer bli den första morgonen på ca nio veckor som jag MÅSTE gå upp. Suck. Vi hörs imorn!

Pussvejs!♥
Ina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0