Bildbomb från Therese liv! (del 2)

2009-08-11 @ 16:58:38fortsättningen...

Torsdag
För att ha gått och lagt oss klockan 04.00 mitt i natten efter onsdagens bravader, gick Adelinn och jag upp ovanligt tidigt! Uppe med tuppen klockan 9! Då tog vi en sväng på alv, åt en korv, hälsade på alla vi kände, kollade på gravar, drog och badade i nossen, kollade på fotboll och tog hoppbilder! Vilken dag!!

ALV

Alexandra i Korvkiosken!


Marie på Våffelhuset!


Felle på Torghandeln!


Linnea i Stubben!


Manuela i Kopparkrogen!!


Paulina och Emil i Informationen!


Vi kollade även en väldigt kort stund på showen i Mattisborgen


Adelinn och jag på vår utflyckt!

Nossen!

Jag testade min nya bikini för första gången i vatten


Adelinn lånade en bikini av mig och tog ett dopp!


Vi hade med oss vattenkameran och tog lite blöta bilder!

Fotbollen! (ALVM)

Alvs fotbollsturnering


Åse och Linnea från Parken, det vinnande laget!




Vi fick hålla flaggan!
Rikard, Manop och Manuela


Adelinn, Rikard, Jag och Manuela


Det är folket från Alv!


Sverige tog inte guld denna gången heller!

Therese Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Adelinn

Den där flaggbilden med mig rickard dig o manuela på är ju superhärlig juh!

vad lyckliga vi ser ut.



men tesa, inga bikinibilder på mig hääär. :o ) usch!

2009-08-11 @ 17:34:16
URL: http://adelinn.devote.se
Postat av: Lena

massa fina bilder! :)

2009-08-12 @ 21:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0