Det har varit en lång dag

2009-08-06 @ 22:57:40Nu precis när jag skulle börja skriva här blev det lite jobbigt. Vet inte vad jag ska skriva. Har nog ganska mycket att skriva men när allt ska ut på samma gång blir det lite jobbigt. Och nu såg jag att klockan var mycket, jag är jättetrött och har inte ork att skriva mer än så här. Det viktigaste jag har att berätta är väl att Parkavdelningen vann Astrid Lindgrens Världsmästerskap för andra året i rad. Finalen avgjordes ikväll mot laget Johan och vi vann, men nu har jag glömt vad det blev. Fast huvudsaken är ju att vi vann! Nu ska jag sova. God natt.


Vårt grymma lag som vann förra året.


Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0