Dom hade mycket att säga, men vad var det dom sa?

2009-08-11 @ 22:20:48

Det känns faktiskt nästan som att jag har sommarlov. Det har inte gjort det på länge nämligen. Idag har det varit min andra lediga dag i rad och jag har gjort INGENTING. Och imorgon är jag också ledig och ska inte göra någonting. Eller någonting gör jag ju, men inget speciellt, inget vettigt och inget viktigt. Ikväll har jag tränat. Skäms lite för att jag inte varit på så många träningar på sistone, och mindre blir det. Och i helgen jobbar jag och kan inte spela nån match alls och sedan drar vi så då kan jag varken träna eller spela match. Men jag tror att jag överlever. Lite tråkigt bara. Och nu bara babblar jag så nu ska jag sluta skriva och lägga mig i soffan och titta på sådutrorattdukandansa. Och antagligen lite tvåochenhalvmän och skrubbning. Annars, god jävla natt.

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0