Don't wanna be an american idiot

2009-08-11 @ 16:35:17Okej. Efter att jag nu suttit här och lyssnat på typ alla Green Days bästa låtar minst en gång, gråtit väldigt mycket inombords, kollat på konserter på Youtube, drömt, längtat, haft ångest, funderat och bestämt mig har jag nu kommit fram till att JAG SKA SE GREEN DAY den 11 oktober. Så, nu finns det ingen återvändo. Jag har bestämt mig. Inget annat spelar någon roll. Hur mycket det kostar, hur jag tar mig dit, om jag åker ensam, om jag ruinerar mig själv - inget spelar någon roll. För detta är antagligen min enda chans i livet att se Green Day. Och den chansen kommer jag att ta. Så det så. Nu vet ni. Pusshej, nu ska jag äta korvstoganoff.


Peace, Billy Joe, snart ses vi!

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Adelinn

ÅHH. Billy Joe, SÅ JÄVLA SNYGG! :)

ha det fint. hoppas din resa blir av, ;D hiih,

2009-08-11 @ 16:53:25
URL: http://adelinn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0