Lördagseftermiddag i det röda lilla huset med vita knutar

2009-08-15 @ 16:59:30
Hiho, goddag gott folk... här sitter jag och Nellie på lördagseftermiddaren och diggar musik, eller iaf jag gör det! jag är så sjuukt festissugen... Jag har egentligen inget vettigt att knappra här om, men jag blev tvingad att skriva kan man säga... Jahopp, hehe... det har inte hänt så mycket sen förra gången jag uppdaterade, för ganska länge sedan ;O men i torsdags var iallafall jag till Ullared, för andra gången inom några veckor... I lööve Ullis ;P Usch, jag har snart inga pengar kvar :/

och flickor nu börjar Kosis närma sig med stormsteg och jag är typ redan färdigpackad, faktiskt!! Duktigt och ovanligt!!
men innan tisdag ska jag ta med mig lille Parvel på tävlingsäventyr och jag ska försöka klara mig hel och ren!! hihi, iaf är det över ett år sedan vi tävlade sist + att det är hans livs andra tävling, men vi ska försöka göra så gott vi kan :) Han är alltid duktig, även när han inte är det :P

Nehepp, nu ska vi nog bege oss vidare :) Ha det gött så hörs vi! + att jag ska bli bättre på att uppdatera :P
haha, men förresten vad hade vi fått för något läskigt mail från pattrick? hmhm :P

Puss och sov sött!!





                                                                         Cecilia och lille Parvell!
                                                         

Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0