Grön dag den 11 oktober

2009-08-11 @ 15:02:35Jag vet inte om jag är segast i världen men förra veckan upptäckte jag att Green Day ska spela i Sverige. Globen den 11 oktober. Det har varit min dröm att se dom live ända sedan jag började lyssna på dom, och det var rätt länge sedan. Jag känner ett begär inom mig att jag måste dit. Vill dit. Ska dit. Men nu stod det på ticnet att det för närvarande var helt uppbokat och på BiljettNu.se kostar dom 1095 kronor... Det kändes väldigt sorligt, eftersom att jag verkligen hade tänkt att boka en biljett. Så jag får väl fortsätta drömma.




Och Billie Joe Armstrong är nog fan min drömkille.
Nu ska jag gråta.
Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: evelina

fin blogg :)

2009-08-11 @ 15:14:24
URL: http://eveliinanittborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0