Helg känns välbehövligt

2009-08-28 @ 18:53:37Trots att jag bara gått två dagar i skolan än så länge, tycker jag att det ska bli grymt skönt med helg. Jag tror mest det beror på att jag är så förkyld att jag inte orkar göra något. Jag hostar så att alla kollar, snorar slut på pappret och är hängig som en säck med mjöl. Den liknelsen kanske inte var så bra, men ni fattar :) Jag lyckades i alla fall få ledigt imorgon för att vila upp mig. Skulle egentligen ha jobbat 10.30 till 18.30 på pippigodis både lördag och söndag. På söndag jobbar jag bara 13.30 till 17.00. Tack :) Kan nog trots allt gå till Cadde en sväng och umgås med parken. Ska bli kul att träffa dom igen :) Avslutningsfesten blir nog inte en så lång vistelse för mig på söndag i alla fall. Känns lite dumt att vara där eftersom jag fått ledigt för att jag är sjuk. Så jag går väl dit och äter eller något. Ikväll ska jag bara ligga i soffan och ta det lugnt. Jag känner att jag behöver det. Har två filmer att välja mellan. Vet inte riktigt om jag ska se Sagan om ringen eller Old school. Men det lutar åt den sistnämnda. Hoppas att alla får en bra och skön fredagskväll / Åse
Åse Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0