JAG VILL SOVA!

2009-08-16 @ 20:32:23Varför ska mitt liv alltid invaderas av livsviktiga saker när jag allra helst vill sova? I fredags kväll såg jag tio minuter på The Island och var tvungen att se klart hela även att jag var redo att sova redan innan. I går kväll ville jag ju självklart umgås med mina underbara vänner, prata om Kos och om allt annat härligt och ohärligt. Ikväll spelar Barcelona mot Atlethic Bilbao i Spanska Supercupen klockan 10. Jag var inställd på att somna typ nu, men det kan jag faktiskt inte. Hur dumt det än låter, så MÅSTE jag se denna match. Kanske inte alla 90 minuter men minst 45, det måste jag klara. Jag får sova i ett annat liv, i solen på Kos, i skolan eller nån helg i oktober. Nån annan gång helt enkelt, ikväll ska jag se på fotboll, på mitt Barcelona, som jag nog inte har sett sedan i maj. Och det är en lång tid utan Barca, ska ni veta. Men nu har vi alltså löst det problemet, tack för att ni lyssnade!

Angående mitt packande. Jag har inte börjat på ganska långa vägar. Inte i fysisk form iallafall, jag har packat tio gånger i huvudet och vet precis vad jag ska ha med mig. Men det kanske inte räcker?

Angågende Kos. Vi börjar vår resa om 36 timmar och 39 minuter (enligt mina beräkningar, men dom kan man inte lita på). Hur som helst, så är det inte speciellt långt kvar.

Angående mitt övriga liv. Idag jobbade jag min sista dag för detta år. Det kändes väldigt befriande, tror jag. Jag har varit så trött idag att jag inte haft någon känsel i varken kropp eller knopp, eller snopp men det har jag nästan aldrig. Nu ska jag piggna till inför kvällens match och bränna en liten skiva till mamma. Det var säkert nåt mer jag skulle informera världen om, men det har jag i så fall glömt bort. So long, suckers!



Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0