Kos here we come!

2009-08-17 @ 15:59:16

Bild från Apollos hemsida.

Om ett dygn sitter vi just nu på Arlanda och väntar på att vårt flyg ska gå. Vilket ska bli underbart! Vi ska bo på hotell Sevi Sun, som syns på bilden. Just nu är det cirka 30 grader varmt på Kos och vädret ska hålla sig runt den temperaturen veckan ut, enligt Apollo och Resfeber. Underbart!

Detta blir det sista inlägg jag skriver innan vi åker, men jag kan tänka mig att den kan dyka upp ytterliggare något ikväll eller i imorgon bitti av någon av de andra SumSevenare. Ni får ha till övers att det kommer att vara bristfälligt med inlägg här på bloggen fram till onsdag nästa vecka, då vi anländer till Sverige igen. Kanske att det dyker upp något inlägg, beroende på om vi hittar ett internetcafe eller inte. Men efter vi har kommit hem kan ni förvänta er en BILDBOMB!

xoxo
Felicia Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: annirene

svar: tack :)

2009-08-17 @ 16:29:32
URL: http://annirener.blogg.se/
Postat av: Emma Damm Drawings

Hejsan :-) Kikar in och säger hej. Jag har fått hem nya egendesignade linnen om du vill kika :-) kramkram

2009-08-17 @ 17:24:45
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: Patricia Klinteberg ❤

hej :)



jag önskar dig en trevlig måndagskväll!



puss :D

2009-08-17 @ 18:36:47
URL: http://parisia.blogg.se/
Postat av: Patricia Klinteberg ❤

hej :)



jag önskar dig en trevlig måndagskväll!



puss :D

2009-08-17 @ 18:40:50
URL: http://parisia.blogg.se/
Postat av: Joanna Johansson

Hej, vi är några tjejer som ska till Sevi Sun i sommar och vi har några frågor till er.

1. Vilket hus ni bodde i? Det med poolen eller det som låg på andra sidan gatan?

2. Fanns det många äckliga djur i lägenheterna? som t.ex. kackerlackor osv?

3. Var ni oftast i poolen eller havet? Är det värt att gå till havet eller bäst att ligga vid poolen?

4. Fick man låna handdukar där eller måste man ta med några egna?

5. Vilken var den bästa och billigaste resturangen?

6. Hur många dagar festade ni?

7. Hyrde ni cyklar eller mopeder?

8. Gjorde ni några utflykter? Vart då isf?

Tacksam för snabbt svar :) / 5 glada tjejer

2011-04-18 @ 16:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0