Leeeeeeeeeeedig

2009-08-03 @ 22:05:07

Idag har jag haft min första lediga dag sedan förra helgen. Det var riktigt skönt att sova ut. Dagen spenderades med Marina, kollade på hennes nya lägenhet och hennes extremt söta kattunge, Izzy. Hon trodde att det var en tjej, men när jag kollade närmare på den, trodde jag att det var en kille. Men jag är inte helt säkert. Får väl ta dit någon expert eller något. Vi gick lite på stan också. Blev ingen längre tid vi hann att umgås. Jag var tvungen att åka hem och laga lite mat innan träningsmatchen.

Ja vi spelade träningsmatch på Gullevi mot Vimmerby C, eller det skulle i alla fall vara det, men det var ett blandat lag med både a,b och c-lagsspelare. Vi blev lite skraja innan måste jag erkänna. Men det gick i alla fall ganska bra, trots att de spelar inte högre divisioner än oss och att vi bara tränat tre gånger sedan sommaruppehållet. För min del kändes det ganska tungt, första halvlek gick, men då fick jag knappt några bollar på min högerkant. Vi fick en och annan skada, vilket inte är bra alls för oss som redan har dåligt med folk. Andra halvlek mådde jag skit. Hade extremt ont i min mage, kändes som jag skulle spy när som helst och så fick jag kramp i vaderna så att jag knappt kunde springa. Vi förlorade matchen med 2-0, men vi är faktiskt nöjda trots resultatet. Grattis till ditt mål Linnea :)

Nu sitter jag här och magen värker fortfarande. Jag hoppas att jag inte håller på att bli magsjuk eller att jag har svininfluensan. Nu ska jag gå och lägga mig, känns som det är bättre. Längtar efter att gå upp 06.20 imorgon, not.

Godnatt / Åse

Åse Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0