Nya egenskaper hos min pojkvän

2009-08-14 @ 10:12:47Igår kväll runt nio-tiden skulle jag precis sätta igång med en kladdkaka, efter tjat under hela dagen från min pojkvän. När jag stod och tog fram alla ingredienser kom han ut i köket och slet med mig ut till sovrummet. "Klä om!" (Nu tror ni att det ska komma något snuskigt, men nä..) "Vi ska ut och springa." Jag blev chockad över hans plötsliga beteendeförändring så jag sa ingenting. Vågade inte säga något så att han ändrade sig. Så vi sprang ut i mörkret och in i skogen och tog en skön springrunda. Framsteg!

Ville bara säga det.


Tänk om man kunde springa längs Tylösand varje kväll...

Ina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0