Och vinnarna är: PARKEN

2009-08-07 @ 21:38:04Ja som Linnea redan avslöjat vann vi fotbollsturneringen efter många om och men. Efter att vi med lite tur precis klarade oss vidare från gruppen kände vi att det var dags att ta tag i saken och börja lira fotboll. I semifinalen mötte vi ett lag med barnskådespelare och vuxna. Där hände en liten incident. Rickard sprang med bollen, eller efter, och en flicka sprang in i honom och skadade sig. Det blev världens liv och alla tyckte att vi körde fult. Har därför varit rätt mycket snack idag. Rickard fick gå och prata med denna flicka idag och en kvinna. Flickan sa själv att hon sprang in i Rickard. Något som inte alls var bra var att hon fick en spricka i armen och inte kan fortsätta att jobba, stackare. Jaja, det var gutt att vi vann i alla fall.

Har precis spelat match. Precis som flera matcher har vi varit det bästa laget, men vi har ingen som kan göra mål. Lojal hade dessutom tragit med a-lagsspelare. Jag lyckades att göra självmål på en hörna, stod vid stolpen och skulle nicka bort den, lyckat! Ett av de andra målen tror jag var offside. Ja jag undrar när vår tur kommer egentligen? Tror  inte att jag sprungit så mycket på länge som jag gjort idag. Gick ned nästan ett kilo på matchen.

Nu skajag gå och lägga mig. Ska upp vid fyra i natt. Jag, mamma och Linn ska bege oss mot Gekås för lite nödvändig shopping.

Godnatt! / Åsw
Åse Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0