Pool nästa sommar!

2009-08-07 @ 18:29:02Joo jag är fortfarande medveten om att jag är dålig på att skriva i bloggen. Vissa är väl duktigare på att uppdatera än andra. Men dagarna är så fyllda med saker att jag knappt har tid att andas. De senaste dagarna har varit fullspäckade. Brorssbarnet har fyllt år, fester har festats, fotboll har kollats på, strosats på Alv och badats i Nossen.

Men det jag ville säga är att det händer grejer i vår trädgård!! Nu är mina föräldrar ganska så inställda på att poolen ska vara placerad till min student!! Så vad som var en trädgård med buskar, blommor och ogräs blev för några dagar sen en grusplätt!! Här kommer förmodligen vår pool att ligga!!



Ikväll är det fest för matavdelningen på ALV som jag snart ska rusa iväg på! Ha det fint!!


Therese Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0