Stress och slapp

2009-08-13 @ 19:35:08Idag har jag varvat stress och slapp om vartannat. Ena stunden står jag och tvättar kläder och nästa minut sitter jag i soffan framför tv:n. För att sedan 5 minuter senare stå vid resväskan och packa. Yes, jag har faktiskt redan börjat packa. Min bror och jag är verkligen olika när det gäller planering. Han åker till Kroatien imorn kväll och vet knappt när planet går och de vet inte hur de ska komma till flygplatsen. (hmm..?) Jag däremot börjar oftast skriva en lista en vecka innan avfärd och som nu börjar jag packa 5-4 dagar innan. Men det är bara för att jag tycker att det är så svårt att packa och välja vilka kläder man ska ha med sig. Så nu har jag packat ner de flesta kläder jag vill ha med, men jag har tid att tänka på om jag behöver nåt mer eller om jag kan ta bort nåt. 

Elias och jag är även hunnit med att gå på stan en sväng mitt i all stress och slapp. Köpte lite nödvändigheter till Kos såsom After Sun och nipplecovers. Har aldrig testat nipplecovers men har hört att de ska vara bra. Man har dom under kläder man inte vill ha någon bh under. Men vi får väl se hur de funkar!

Imorn blir det en bakdag. Ska baka till på lördag för då ska vi fira mig här hemma. Det blir en vit chokladtårta och snickerskaka. Lägger såklart upp recepten efteråt!

Ha en bra kväll!
Ina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0