Today was just a downer

2009-08-13 @ 22:41:55Jag är just nu väldigt glad att denna dag är över. Att jag när som helst ska lägga mig i min underbara säng och sova en underbar sömn. För idag har det varit ett helvete. Ingenting att göra på jobbet, regnigt, tråkigt. Jag har stört mig på varenda människa runt omrking mig och inte orkat prata med någon, inte orkat vara trevlig, inte orkat anstränga mig. Ingen jävel vill ta mitt jävla pass på lördag så jag kan inte vara med på matchen. Träningen var också sådär. Blött, kallt och äckligt, störde mig mest på allt och alla. De enda personerna jag egentligen inte har velat skjuta i huvudet idag är Therese (och Tyra, henne vill man mest äta upp för att hon är så söt), Åse och Felicia som har varit förbi Stubben och kallskänks-Linnea som alltid förgyller arbetsdagarna. Utöver detta har min dag alltså varit sådär. Men det kan inte alltid vara härligt, man kan inte alltid sväva på moln. Idag var jag nere i helvetet, om inte ännu längre ner.

Jag längtar till skolan, av en anledning. Och det är att jag kommer att träffa mina bästa vänner varje dag, och kunna skratta åt allt och inget, prata om allt och alla och bara se på dom och vara underbart glad att jag har dom. PUSS. Nu ska jag sova.

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0