Tro det eller ej, men vi lever faktiskt

2009-08-31 @ 17:17:23Vi måste ta tag i bloggandet någon dag nu tjejer så att vi inte tappar våra läsare helt. Jag hoppas att ni fortsätter att läsa bloggen och förstår att vi måste vila lite. Tyvärr har våra sjuka kroppar inte hunnit vila upp oss efter Kos, den lilla sömnen vi hade och allt festande. När vi, sumseven, är i skolan hör alla oss. Ett hostigt och slitet gäng vår som längtar tillbaka till värmen och underbara Grekland. 

Framöver kan jag lova er att ni får otroligt härliga bilder och spännande inlägg om vår liv på Kos. Jag tror att tanken är att alla ska skriva utifrån sin egna synvinkel. 

Ikväll/natt blir det häng hos Ina eftersom hon är ensam hemma. Där ska vi dela med oss av våra härliga bilder och sitta och njuta av vår underbara resa vi haft tillsammans. Jag tror att en och en annan kommer spricka av lycka och vilja tillbaka direkt.


/ Åse
Åse Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0