La semana treinta y dos

2009-08-04 @ 17:49:20

Börjar få lite ont i min hals. Det är inte alls bra för denna vecka händer verkligen mycket. Idag har jag jobbat, ska snart in till alv igen för att gå på rekryteringsmöte om jobb i fjällen. Tänkte då till nästa år.  Det ska vi käka tacobuffé :)

Imorgon kväll blir det fotbollsturnering dvs. ALV-VM uppe vid ishallen. På kvällen ska jag med Maja och brudarna på harrys. Blir dock att bara hänga på för min del, jobb på torsdag. Lite synd att jag inte kunde vara med på deras middag bara. Mamma och Linn kommer hem imorgon :) De kommer vara bruna som pepparkakor skulle jag tro. JAG LÄNGTAR TILLS NÄST NÄSTA VECKA! :)

Torsdag blir det återigen att spela fotboll i turneringen. Kan endast bli en match beroende på hur det går för oss. Enligt rykten kommer flera lag att ställa upp med en riktigt het startelva. Alla favorittippade lag har lyckats komma i vår grupp. Frågan är bara om det är positivt eller negativt? Jag tror på båda, jag tycker personligen att det är lättare att spela mt ett bättre lag, men det blir absolut mycket tuffare. Parkavdelningen vann fotbollsturneringen förra året så vi har väl lite press på oss. Men jag tror inte att vi är favorittippade?

Fredag blir det fotbollsmatch och senare blir det party. Drar ut på harrys eftersom det då är klubb 29 :) Blir kanske festande för min del idag.

Lördag blir det eventuellt Ullared med mamma, om inte, ska jag försöka få med mig någon annan. På kvällen blir det tjejmys hemma hos Marina. Blir kanske att laga middag eller bara ta det lugnt. Var tänkt att vi skulle sitta och dricka lite, men jag vet inte om det är någon som ska det?

Söndag är inte helt bestämd än, men det finns nog något skoj att göra då med :)

Nej nu ska jag dra mig härifrån. Måste styra lite här hemma innan mamma kommer hem. Skulle egentligen behöva tvätta lite, men jag vet inte riktigt vilka färger man kan blanda och inte. Har aldrig tvättat ;)



Ha en kalasbra kväll alla sumsevenare och alla ni andra också.

Åse Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0