Vi har gått i ide, ifall ni undrar

2009-08-28 @ 21:32:57Det är visst inte så mycket drag på den här lilla bloggen nu förtiden. Men jag tror att vi alla har en ganska bra anledning. Vi måste sova, vila och leva våra normala liv utanför Kos-drömmen. Och det tar sin lilla tid. Men nästa vecka är Aina home alone och vi ska hänga där så mycket vi kan. Känns väldigt konstigt att inte ses 24/7 faktiskt, det var så underbart. Då ska vi nog också får ordning på alla bilder och alla minnen och dela med oss till resten av världen och försöka beskriva så gott vi kan hur perfekt vi har haft det. Och efter den andra dagen i skolan känns det faktiskt mycket bättre. Schemat är helt underbart, vi är ju för fan helt lediga varannan onsdag! Och resten är också perfekt, nästan för bra för att vara sant. Förhoppningsvis ska vi också få ett media-ställe så småningom. Just nu har vi bara två tomma salar med ett nyhetsdesk. Och förhoppningsvis får vi kanske göra en tidning, utan Mattsson och med Lenny. Jag ska be till alla gudar jag känner. Nu ska jag lägga mig i sängen och försöka sova. Är trött som ett svin, men hostar som en ko, så vi får se hur det blir med det. Imorgon har jag match, det ska jag försöka att överleva så att jag kan spela match på söndag med. Wish me luck!

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0