Älskling, det är livet som leker, det leker med oss nu

2009-12-23 @ 17:33:46

Nu kommer jag att skriva detta inlägg bara för att skriva ett inlägg, så förvänta er inget intressant.  Igår fick vi jullov, vilket firades med mycket oxie-spelande, en liten julshow och ett litet pepparkaksätande häng hos Thassen. Sedan sov jag ganska mycket fram till träningen, sprang ganska mycket på träningen och åkte på ett ganska litet men roligt äventyr till Brantestad efter det. Kom hem ganska levande för ett tag sedan och sedan dess har jag ätit julmat, druckit julöl, ätit ur min chokladkalender, slagit in julklappar och säkert något mer. Nu ska jag lägga mig i soffan. GOD JUL.

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: LINDA

Härlig blogg! :)

2009-12-23 @ 23:00:42
URL: http://lindaabrahamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0