God jul?

2009-12-26 @ 14:18:59Hej hej allihopa! Nu tänkte jag berätta lite om vad som hänt i mitt liv sedan jag sist gjorde det. Berättade om det alltså.. Min julafton såg ut precis som alla andra julaftnar jag haft i mitt liv. Men det är ju halva grejen, tycker jag, att allt ska vara precis som det alltid har varit. Gutt var det iallafall. Gröt, fika, mat, fika, gröt, och däremellan godis och choklad. Julklappar, TV, diabilder och golf och däremmellan äta. Sedan somnade jag nån gång i min lilla säng och där sov jag så sött...

Tills det var juldagen och släkten Ericsson självklart ska upp klockan tio och träna fotboll... Gutt var det faktiskt och hungrig blev jag. Så lite mat slank ner även den dagen och kanske en och annan öl. Min kära duva och kusin Julia och jag hade lite förfest med en deckare på ettan och sedan drog vi till Kontrast. Det var inte allt för mycket folk, men Monark X spelade svinbra, ölen var god och alla var glada, så det var väldigt bra ändå.

Idag vaknade jag för en timme sen eller nåt av att pappa ringde. Nu ska jag äta frukost och sedan se på Simpsons-maraton på sexan. Ikväll drar vi till Pumpen! Wuhu!












Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0