Inas helg i El Stockholmo

2009-12-09 @ 13:02:13Ina här. Är fortfarande i Stockholm hos min älskling men idag ska jag åka hem. Så jag är lite ledsen.

Vad har vi gjort de här 6 dagarna då? Ja, vad har vi inte gjort. Vi har flyttat till lägenhet, varit på middag, bjudit på middag (som gästerna lagade) och piffat och puffat mest hela tiden. Har varit så mysigt och kul att få fixa till det så som man vill ha det.

Jag har också bakat lite julgodis som står här i fina burkar nu, och jag slår vad om att dem är slut så fort jag har åkt. Haha. Kamerasladden ligger nerpackad i någon flyttkartong så kan tyvärr inte bjuda på några bilder.

Nu ska jag skriva på mitt fucking psykologiarbete, ska försöka att bli klar för en gångs skull.

Ses imorn Sumsevare!

Tschüss!
Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0