Mediadag

2009-12-14 @ 12:30:36Idag är det media som gäller. Alla har fått sina uppdrag så nu är det full fart fram tills vår webbsida, FrizonOnline, ska publiceras. Nu är alla datorer på sin plats och nästan allt annat är klart. Helt plötsligt känns allt lite mer seriöst här nere i underjorden. För tillfället har vi många bollar i luften, som Victoria säger. Vi gör reportage åt den kommande VimmelBy samtidigt som vi fxar med webbtidningen och layout till en tidning på Folkhögskolan.

Jag slänger in lite bilder som tagits under min mediatid.



Bild som jag tog till VimmelBy
 

Foto: Therese hasselkvist 08


Fotouppgift ljusets betydelse


Min lille kille


Fotouppgift bildkomposition


Fotouppgift bildkopiering


Porträttbild Felicia Lindgren


Nyhetsartikel om fotbolls-VM


"En inblick i det militära"


/Paulina.
Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0