Snaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaart så kommer tomten, tralalalalalalalala

2009-12-17 @ 21:11:25
Snö är det.

Om en vecka är det julafton. Vid den här tiden sitter jag nog hemma hos nån släkting och är så mätt att jag vill kräkas, men samtidigt fortsätta äta. Gutt ska det bli. En helvetes massa snö är det ute också. Förut när jag skulle till träningen fick jag gräva fram bilen, och när jag konstaterat att det var rätt bil fick jag halvt gasa sönder hjulen innan jag kom loss. Imorgon har vi releaseparty för vår lilla skoltidning Frizon på vår lilla skola. Då hoppas jag med hela mitt hjärta att den inte ser ut så här. Så kolla in nån gång under morgondagen så ska det antagligen se väldigt mycket bättre ut och en början till ännu lite bättre. Det var väl i stort sett det jag hade att säga. Nu skola jag äta ifatt lite i min chokladkalender, lyssna på ett antal bra låtar för att sedan lägga mig i soffan och kolla på Simpsons - the movie. So long, suckers.

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0