Fest i Val

2009-07-07 @ 10:31:44Mycket festival känner jag nu, men det är ärligt talat det enda som finns i mitt huvud. Kunde inte somna på flera timmar igår för att jag hade så mycket att tänka på och så mycket att se fram emot. Och jag kan nästan inte fatta det. Just nu är det perfekt festivalväder! Himlen är blå, mest vit av moln, plus 20 grader celcius och lätt vind. Kan inte bli bättre och jag hoppas med hela mitt hjärta att det fortsätter så här hela veckan. Men nu är det dags, nu gäller det, nu börjar det och jag är så laddad, peppad, förberedd, lycklig, galen, high on life, så mycket att jag inte kan förklara det och jag vet inte vart jag ska ta vägen. Eller jo, jag ska ta vägen till ALV och stå i Stubben i sex timmar. Men jag tror inte att jag kommer kunna koncertrera mig så mycket. FÖR NU ÄR DET BARA HULTSFREDSFESTIVALEN 2009 SOM FINNS, ALLT ANNAT FÖRSVINNER I FEM DAGAR. NU ÄR DET FEST I VAL SOM ALDRIG FÖRR. Hey ho let's go!


Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0