ALLT OCH INGENTING

2009-07-12 @ 22:28:00

Jag kan inte säga att jag varit en riktig festivalare som förra året. Men jag sov i tälten (vilket var hemskt) i 3 nätter av 5. Det skulle säkert varit kul om jag inte jobbat alla dagar utom torsdag. Folk kom in i tältet under småtimmarna och folk spelade hög musik precis utanför hela nätterna när jag ville sova. Det gick inte så bra. Men jag lever, det är först nu jag fattar det. Men jag är iaf rätt stolt över att jag pallade både festivallivet och den ansvarsfulles liv på samma gång. Mycket sömn har det som ni förstår inte blivit, men kul så in i helvete har det varit!!! Jag har fått umgås med många av de bästa personerna i mitt liv: Ina, Linnea, Cissi, Åse, Therese, Felle, Maria, Cornelia och Fredrik. Min kamera dog efter första dagen och datorn är skitseg just nu, därför får andra på den här bloggen helt enkelt visa med bild hur vi hade det.

Idag kan jag iaf meddela att jag och Linnea såg världens snyggaste 30+:are, Fredrik Benke Rydman. Det var något sjukt. Lika snygg som förra året på Summercamp. Såhär såg han ut idag:


"BounceBenke" kanske är mer känt för er andra.

Får ta en dag då jag laddar upp massa bilder, för just nu orkar jag inte. Och förresten det där om den ofrivilliga snoppen på Madeira. Det var såhär.. Therese, Pernilla och jag var ute och strosade runt i Funchal, huvudstaden, vi hade haft tequilarace så vi var lite roliga, från ingenstans hoppade det ut EN NAKEN MAN. Där stod han med snoppen i vädret och jag blev livrädd, Pernilla också. Vi sprang iväg och skrek på Therese (som inte såg honom?) att springa men hon skrattade bara och frågade vad? Sedan när hon vände sig om sprang han iväg igen. Ibland undrar jag vad det är med människor. Läääskigt som fan då, kul som ett helvete nu! Det var den händelsen av alla 493263 st därnere. Bilder på det (inte snorren) kommer någongång också. Gah orka ha en seg dator hos både mamma och pappa.

Imorgon är jag ledig, skööööönt. Ska sova som ett svin och ta igen alla sju dagar utan sömn. På tal om att sova. Det ska jag göra hos Linnea hela nästa vecka. Home alone så in i fan. Guuuuutt! Vi ska bli som ett äkta sambopar. Sen kommer mormor från Finland på fredag också. Hur fint är inte det? :) Mysmormor. Förresten, haha, idag har jag kört ikapp med min farmor. Har någon mer än jag gjort det? HAHA! hysteriskt kul.

Nej nu orkar jag inte skriva mer, och ni orkar säkert inte läsa mer av mitt ointressanta liv mer heller.

Jag vet att mitt inlägg är virrigt, men jag orkar helt enkelt inte vara smart på sommaren


So long suckers.

/Palinka

Paulina Allmänt Permalink

Trackback
RSS 2.0