Gråa dagar skyndar aldrig på

2009-07-19 @ 18:19:45En regnig söndag är likamed inte mycket folk på Astrid Lindgrens Värld. Det var så lite att göra att jag kunde dricka mig mätt i magen på frukt-drinkar. Men det gör ju inte så mycket. Tiden gick sakta, men den gick och till slut fick jag cykla hem i duggregnet. Nu sitter jag här och väntar på att min livskamrat ska komma hem. Då ska vi ta Volvon ner till pappa och äta. Sedan vet jag inte vad vi ska hitta på denna sega söndag. Mysa som bara bögar kan kanske. Skulle försöka titta på Sverige-Kina nu, men det gick visst inte så bra. TV4 Sport "väntar på bilder från landskampen" tydligen. Varför, undrar jag? Tror att jag ska ta mig en liten dusch, bara för att göra något. Vi hörs, mina kära vänner och ovänner.

Men glöm för guds skull inte att rösta på oss i veckans blogg - HÄR !!! VI VET ATT NI TYCKER ATT VI ÄR BÄST, SÅ DET
ÄR BARA ATT VISA DET!

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0