I Stockholm

2009-07-24 @ 14:07:29Har precis anlett till Stockholm. Vi bor i Älvsjö på Connect hotels, i kanske världens minsta hotellrum. Men det funkar för mig. Vi bor i ett Quick sleep rum utan fönster. Det fanns inte ett ledigt rum i hela Stockholm i princip så det räcker gott och väl :)

Väntar på Johan, han duschar. Snart ska vi ned till stationen och köpa 72 h biljett för att sedan åka in till Stockholm city, för lite shopping. Vid klockan 19.30 befinner vi oss på en båt och käkar mängder med räkor. Jag längtar massor eftersom jag är helt galen i räkor!!! Båtturen varar i tre timmar, så jag hinner väl äta en och annan räka.

Ni får kanske uppdateringen ikväll, annars kommer nog en imorgon :)

Ha en toppenbra fredagskväll!

Puss & Kram Åse
Åse Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0