Isn't it ironic?

2009-07-21 @ 13:09:14Och nu regnar det. Blåsten, kylan och molnen fick till slut sin vän och dagen är fullbordad. Jag älskar den svenska sommaren. Och när man är ledig en sådan här dag och inte har något att göra, är det ju perfekt att bara sitta inne och inte göra något. Det är ju faktiskt så man vill tillbringa sitt sista sommarlov någonsin. Allt är perfekt, livet leker.

Det som fick mig att gå upp ur sängen idag var att mamma var hemma och att jag tänkte på Kos. Men helst av allt hade jag bara velat ligga i min säng i mitt mörka rum och tänka på underbara saker ända fram till den 18 augusti klockan 17.30, för att sedan teleporteras till Arlanda och flyg NVR 317 för att fem minuter senare flyga till Kos. Det skulle varit en perfekt dag. Den här blir nog bara okej. Men det duger faktiskt.






Bilder från Apollo.se

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: annebertelsen.blogg.se

usch jag hatar vädret :P

2009-07-21 @ 13:15:18
URL: http://annebertelsen.blogg.se/
Postat av: Classy

Haha, ja du den svenska sommaren suger verkligen.

2009-07-21 @ 13:20:16
URL: http://nathaliesjobeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0