Kaos på Astrid Lindgrens Världs parkeringar!

2009-07-14 @ 17:18:48Som Therese skrev i tidigare inlägg om alv. Det är sant, kön gick enda upp till ishallen, alla parkeringar fylldes, till och med hela halkbanan, det blev besöksrekord, imorgon blir det förhoppningsvis tårta :) Det tog inte lång tid för oss att fylla den stora parkeringen och grusparkeringen. För några timmar sedan då någon kollade på besöksantalet var det uppe i 10 100 vilket betyder rekord. Det tog en stund att räkna alla bilar idag eftersom det var 2262 stycken. Annars har dagen gått ganska snabbt, mycket skräp att plocka när det är så mycket folk dock. Jag är väldigt glad över att jag inte står i någon kassa, så jag märker inte av stressen på samma sätt som de andra. Däremot märker jag den på parkeringen. Alla är så hänsynslösa och tänker bara på sig själva. Trots att bilar väntar, öppnar de dörren och tar ut ungen vilket stoppar upp resterande kö.

Alla har varit duktiga och skrivit ett inlägg från hultan, alla utan jag. Men jag lovar att det kommer, kanske imorgon. Nu ska jag dra mig mot sängen för en power nap och sen ikväll blir det fotboll med parkavdelningen. Ska bli skitkul! :)

Therese den nya designen var jättefin! Du är så duktig gumman :)

 Om jag hinner kanske jag bloggar senare, men förvänta er inget! ;)

Ciao! / Åse 
Åse Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0