Ledig och chill vid Nossen

2009-07-03 @ 11:40:37

Äntligen har jag en ledig dag. Det behövs verkligen efter en hård arbetsvecka i stekande sol. Dagen ska spenderas vid Nossen med Linnea och förhoppningsvis Therese som även de är lediga idag.  Hon hade fått något bett eller något på munnen så att den svullnat upp, stackare! Roligt att några är lediga samtidigt som mig :) wiie. Blir en del bad och stek vid sjön i alla fall. Kanske blir en och annan glass med :) En mjukglass på Sibylla skulle inte sitta helt fel. Jag är lite sugen på minigolf vid Björkbacken, fast jag vet inte, det kanske blir för varmt.

Ikväll blir det bio med Linn. Vi tänkte gå på 17 again. Någon som har sett den? Vad tyckte ni i sånna fall? Så om det är någon som känner sig sysslolös ikväll får de gärna följa med! Bara att höra av sig:)

Nu ska jag åka in till stan för lite stek! Hörs senare:)

Bild från vår spontana resa till Västervik för att äta på Corner, för ett tag sedan.

Åse Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Fiia

Jag ska plugga till förskollärare :)

2009-07-03 @ 12:29:43
URL: http://crazyofoboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0