Me, myself and Paris

2009-07-25 @ 13:03:03Hej! Nu uppdaterar Felicia bloggen igen. Hurra! Jag tänkte göra en bildresumé om jag, mig själv och Paris. Samtliga bilder är Adina Gustafssons (min gulliga syster). Det är också en av anledningarna till varför jag väljer att placera alla de bilderna i samma inlägg, för det blir så svårt att hålla isär mina och hennes annars. Men visst är hon en underbar fotograf?! Hon lyckas alltid fånga den perfekta ögonblicksbilden...hrmm.. Just det! Kopiering av bilderna får ej ske!!


























Den här resan är utan tvekan den bästa resan jag NÅGONSIN gjort! Det går inte att beskriva hur underbart det var och ingen resa kommer någonsin att slå den! Frankrike var magiskt, Paris var magiskt, Eiffeltornet var magiskt, Disneyland var magiskt, hela resan var magisk!


Felicia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0